Skip to content
17 Mart 2011 / tulisinkursunkalemi

>BIRI BANA DEH DESIN

>

Sürekli girdiğim bir kaç zeka oyunu sitesi var.
Sürekli kendimi deneyip,”Geri zekalı,ne işin var senin burda,hadi bas” şeklinde sonuç aldığım testleri,yılmayıp inatla yapıp duruyorum.
Zekam konusunda ısrarcıyım arkadaş,bir gün o sitelerden birisi bana,
“Üstün yetenek,büyük deha,senin gibisi görülmedi,vay arkadaş sen neymişsin” diye yazacak, SONUÇ butonuna tıkladığımda,inanıyorum evet 🙂
Hatta bir tanesi,dönen balerinin ne tarafa döndüğünü buldum diye beni resmen deha ilan etti.Süper IQ dedi bana.Valla dedi.
Kırıldım.
Bu kadar basit miydi ülen her şey?
Bir balerin mi karar verecekti eşsiz,benzersiz,nadide dehama benim?
Geçenlerde,KOKOLOJİ testlerinden birine yakalandım,gecenin bir vakti,gözlerim uykudan otsuz kalmış keş kırmızısı halinde ama ben inatla ve ısrarla bir sonraki soruya geçip duruyorum.
Kokoloji,bildiğiniz gibi,tuhaf senaryolar oluşturup,o senaryolara göre vereceğiniz cevapla sizin bilinçaltınızdaki gerçekleri ortaya çıkartıyor sözde.
Hadi ordan,kçmın bilinçaltısı!
Yalan!
Külliyen yalan.
Bakın ispatlayayım,
Bir soruda diyor ki,bir çilek bahçesine girdiniz,etrafta kimse yok,bir seferde ağaçtan kaç çilek kopartıp yersiniz?
Lan olum,bi defa çilek ağaçta yetişmez dana.
Ayrıca,ben hayatta çilek yemem.Hatta içinde çilek kokusu olan hiç bir şeyi ağzıma sürmem.
Çilek allerjisi olan birisi de yemem diye cevap verecektir illa ki.
Ayrıca ben kimsenin bahçesine girip habersiz bir şey de yiyemem ki.
Efendim vereceğimiz cevap,bizim,yasak aşka olan eğilimimizmiş.
Çüşşş…
Eşim çilek manyağıdır mesela,bahçeyi falan gördü mü,köküyle beraber fideleri de yiyebilir,o derece.
Bu soruya eşim hepsini yerim diye cevap verebilir rahatlıkla yani.
Demek ki eşim,yasak aşk manyağıymış,öyle mi?
Dünyada çilek seven herkes,yasağa uçkur çözebilir,demek kiiii…böhü.
Çilek yemem ve sevmem diyen birisi,hayatta hiç yasak aşka meyil etmemiş mi oluyormuş ayrıca?
Yine bir soruda,ıssız ve tehlikeli bir ormana girmek üzeresiniz,bu ormana girerken yanınızda kim olsun istersiniz diyor.
Düşündüm,oğlum asla olsun istemem mesela,çünkü tehlikeler var,onu koruyamayabilirim,bir zarar görebilir…
Ve oğlum benim hayatta en önem verdiğim kişidir.
Başka birisini yazdım.
Ne dedi dana kokoloji bana?
Bu sizin hayatta en değer verdiğiniz kişidir.
Ne yani,taaa bilmem nerede yaşayan kuzenim benim hayatta en değer verdiğim kişi mi yani?
Niye onu seçmiştim,çünkü hani başına vahşi cangılda bişi gelse üzülmem çünkü güçlü kuvvetlidir kendini koruyabilir falan diye düşündüm…
Çölde üzerine bindiğiniz deveye ne dersiniz diyor…
Ne diycem ülen,deveyle niye konuşayım,gayet sağlıklı bir ruhsalım var,yapmam öyle bir şey.
Deveye söylediğimiz şey,zor günlerde dostlarımızdan duymak istediğimiz şeymiş.
Deh diye cevaplamadığıma yanıyorum.
Zor günlerimde en çok ihtiyaç duyduğum sözdür çünkü.
Biri bana deh desin…Hemen düzelirim,hayata pembe gözlükle bakarım,yani.
Sonuçları okuyun,eğlenin ama inanmayın.
Eşinize,sevgilinize yaptırıp da ,sonradan çıkan sonuçlara göre savaş falan da ilan etmeyin.Kokoloji kaka olmasın.
Reklamlar

2 Yorum

Yorum Yapın
  1. rebeltakipte / Mar 21 2011 20:43

    >fala inanmayıp falsız kalmamak gibi bir şey bu testlerde :))insan inanmasada denk geldiğinde de çözmeden edemiyor :))çok güzel yazmışsın gene bayılıyorum yazılarına

  2. Limon çiçekleri / Mar 18 2011 22:53

    >Anaaaam!Benim koca çileği hamuduyla götürür hep:))Ama bende öyleee:)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: